Lazioland Forum

Advanced search  

News:

Pages: 1 2 [3] 4

Author Topic: For Laziostyle 1900 - list famous Laziali!  (Read 5423 times)

hamid

• LF Legend
  • Country: 00
Re: For Laziostyle 1900 - list famous Laziali!
« Reply #20 on: October 19, 2012, 05:55:05 AM »

Robbie Williams too!

we breathe LAZIO

rich

• Aquila Senior
  • **
  • Country: england
« Reply #21 on: October 20, 2012, 10:56:03 PM »

i thought he was a stoke fan

MCRLaziale

• Aquila Imperiale
  • Country: england
« Reply #22 on: October 21, 2012, 04:41:29 AM »

i thought he was a stoke fan

Port vale fan

I'm assuming Gazza may have given him this.....

Cathal

• LazioLand Admin
  • LF Legend
  • Country: ie
« Reply #23 on: October 21, 2012, 02:57:05 PM »

Robbie Williams is a massive Port Vale fan. From what I gather, he like Lazio due to the Gazza connection - but so many English people do.

Gianni Calcio

• Aquila Imperiale
  • Country: ca
« Reply #24 on: October 23, 2012, 04:36:14 PM »

Noel Gallagher former Oasis lead man was in concert with his new band and said when in Italy he follows Lazio. Mainly because we have the same colour and similar symbol to his Man City.

http://m.youtube.com/#/watch?v=t9VLJ341JPQ&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3Dt9VLJ341JPQ

funny concert clip

Eka_Baron

• LF Legend
  • Country: id
« Reply #25 on: October 24, 2012, 06:16:40 AM »

Noel Gallagher former Oasis lead man was in concert with his new band and said when in Italy he follows Lazio. Mainly because we have the same colour and similar symbol to his Man City.

http://m.youtube.com/#/watch?v=t9VLJ341JPQ&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3Dt9VLJ341JPQ

funny concert clip

Bravo Noel!!

hamid

• LF Legend
  • Country: 00
« Reply #26 on: February 10, 2017, 04:57:00 PM »

This thread is so many years old, but I think it's the right place to share this!

----------
ESCLUSIVA Radio Incontro – Anna Falchi: “La Ferilli? C’era chi poteva spogliarsi e chi solo dirlo. La Leotta? Noi abbiamo Strakosha, lei la coscia”

ROMA – Anna Falchi è intervenuta in diretta a Radio Incontro Olympia: “Questa ragazza finlandese ha scelto di tifare la Lazio, anche perché i colori della mia nazione sono quelli della prima Squadra della Capitale. Poi io sono nordica, quindi non potevo non scegliere la Curva Nord. Ho il DNA biancoceleste. Il mondo dello spettacolo? Ci sono dentro da tanti anni, ma al di fuori sono una donna normale. La polemica con Pippo Baudo? Era solo una battuta. Mi ha chiesto perché appaio poco in tv, e gli ho detto perché lui non mi invitava più. Io ho iniziato con il grande Pippo, ho fatto anche il Sanremo più seguito di sempre. La Leotta? Ho sentito tante critiche, ma non capisco perché. La gonna alzata? E’ bona e ha fatto bene, noi abbiamo Strakosha, lei la coscia. Sono anche una mamma di una piccola aquilotta. I tifosi biancocelesti mi hanno regalato una maglietta con scritto: 50% mamma, 50% papà, 100% laziale. Un regalo stupendo. Diventerà una grande tifosa della Lazio. La crisi della tifoseria? Io abito vicino allo stadio e ci vado spesso. Non è una questione di sicurezza, ma di comodità. Siamo l’unica città che non ha una fermata metro per lo stadio. Vedere l’Olimpico vuoto con una grande squadra come la Lazio e con un grande allenatore come Inzaghi è impensabile. Possiamo imitare i cugini che hanno venduto i biglietti a 3 euro. I tifosi sono troppo testardi. Lotito? Lo incontro sempre. Per riallacciare i rapporti con i tifosi gli direi di incontrarli e di parlare tranquillamente per il bene della Lazio. Alla società rimprovero il fatto di non aver rinforzato una squadra che comunque è già forte. Lo spogliarello? Non ho detto niente a nessuno. La Ferilli diceva in quel periodo: “Se la Roma vince lo scudetto me spoglio (imitando la tifosa romanista)”. Allora ho pensato: “C’è chi lo dice e chi lo può fare”, e l’ho fatto”.

http://www.cittaceleste.it/notizie/le-voci/rinnovo-biglia-lotito-novita-chiedetelo-a-lui/
---------------

EXCLUSIVE Radio Encounter - Anna Falchi: "The Ferilli? There were those who could undress and those who just say it. The Leotta? We Strakosha, her thigh "

ROME - Anna Falchi has intervened directly to Radio Incontro Olympia: "This finnish girl chose to cheer Lazio, also because the colors of my nation are those of the First Capital Team. Then I'm Northern, so I could not choose the Curva Nord. I have the Biancocelesti DNA. The world of entertainment? We're in it for many years, but outside is a normal woman. The controversy with Pippo Baudo? It was only a joke. I asked why I appear on TV recently, and I told him why he did not invite me anymore. I started with the great Pippo, I also made the Sanremo most watched ever. The Leotta? I have heard many criticisms, but do not understand why. Her skirt? And 'bona and did well, we Strakosha, her thigh. I am also a mother of a small aquilotta. The Biancocelesti fans gave me a shirt that says: 50% mom, dad 50%, 100% Lazio. A wonderful gift. Become a great supporter of Lazio. The crisis of the fans? I live near the stadium and I go there often. It is not a question of safety, but comfort. We are the only city that does not have a metro station for the stadium. See the Olympic void with a great team like Lazio and with a great coach like Inzaghi is unthinkable. We can imitate the cousins ​​who have sold tickets at 3 €. Fans are too stubborn. Lotito? I meet him forever. To reconnect with the fans would tell him to meet them and to talk quietly for the good of Lazio. Reproach to society the fact of not having a team that still has reinforced already strong. Striptease? I did not say anything to anyone. Ferilli was said at the time: "If Roma win the Scudetto me bare (imitating supporter Roma player)". Then I thought: "Some people say, and who can do it", and I did. "

---------------

Would be glad if someone who understands italian correct the mistakes in Google translated version!!

we breathe LAZIO

Hadi Van Der Vaart

• LF Legend
  • Country: id
« Reply #27 on: February 10, 2017, 07:00:20 PM »

Yeah, better translation is needed because I'm really curious with the relation of Anna Falchi n Strakosha there? :razz: What is Leotta?
Players come and go, but my Lazio is still eternal.
A ROMA LA LAZIO C'E SOLO LA LAZIO!!! FORZA LAZIO!!!

ilsemprelaziale

• Content Creator
  • LF Legend
  • Country: ie
« Reply #28 on: February 10, 2017, 07:03:58 PM »

Maybe our young goal keeper just really like a healthy looking milf?
Did I ever tell you what the definition of insanity is?

Insanity is doing the exact...same thing over and over again expecting shit to change.. That Is Crazy

lazioserbia

• LF Legend
  • Country: cs
« Reply #29 on: February 10, 2017, 11:05:01 PM »

1.Lazar Marković, born 2. 3. 1994.
2. "My favorite player is Ronaldo(older). About foreign clubs, I like Lazio. I dont know why, but its my favorite club since i was kid. I also like Chelsea."

Didn't know this...someone should have told Lotare about this because Markovic is a great player but just like Nastasic and Jovetic he couldn't get enough playing time in England which is the main reason his career went downhill. If he ended up in Serie A it would have been a different story for sure!

Cameron Diaz is also rumoured to be a Lazio fan, Harrison Ford, Di Caprio and Will Smith...

Don't know why but reading about this Oloffson guy makes me think we have some kind of connection with underground groups and criminals...Arkan too? Probably the most feared criminal in the history of Serbia and the Balkans. There were also rumours that Signori and Italian mafia wanted to buy Lazio? It's like something is luring the club to the criminal world...I know that actually the Irriducibili had a connection with Arkan but still it's all connected. Also plenty of Red Star hooligans are Lazio fans, I have a Montenegrin friend who has been a part of those hooligan groups and they all were sympathising Lazio, I got an Irriducibili sweatshirt from one of them and still have it, great quality to be honest, I have it for more than 10 years and it still looks great.

Lazio is also not for everyone to support and I like that, the smaller but stronger fan base is better in my opinion than a big fan base with all the glamour and bullshit...Lazio is all about love, commitment and sacrifice and I'm very proud to see people here who have such strong feelings about our club, the celebrities and other shit isn't important to me.  :beer:
« Last Edit: February 10, 2017, 11:52:10 PM by lazioserbia »
Pages: 1 2 [3] 4